כיצד נשלים את המחסור בויטמינים ומינרלים שנגרם ע”י תרופות כרוניות הכרחיות

אודות תופעת הריקון המצטבר של תרופות מוכרות, כיצד הן עלולות לגרום לריקון של מאגרי הוויטמינים והמינרלים מגופנו וכתוצאה מכך לתופעות לוואי שאינן כתובות בעלון לצרכן. נלמד מהן ההשלכות של תופעת הריקון? ומה נוכל לעשות בעצמנו? כיצד נוכל להשלים את החסרים בדרך טבעית? בלי לוותר על טיפול תרופתי חיוני. כיצד להימנע ממצב של תרופה גוררת תרופה עד למעגל אינסופי? ונדון באינטראקציות מסוכנות שבין תרופות תוספי תזונה ומאכלים מסוימים
**** הרצאה חובה לכל מי שנוטל תרופות **** להזמנת הרצאה >

תזונה אנטידלקתית – תזונה מונעת מחלות

הרצאה בנושא תזונה אנטידלקתית ובנושא תזונה מונעת מחלות
הדלקת עומדת במקור רוב המחלות הכרוניות הפחתת הדלקת חשובה גם למניעה וגם לטיפול במחלות שונות וכן להפחחת כאב הרצאה שצוללת לתוך עולם הדלקת ונותנת כלים מעשיים לתזונה אנטידלקתית. צמחי מרפא אנטידלקתיים ,תוספי תזונה אנטידלקתיים ויעוץ לאורח חיים
הזמן הרצאה >

שילוב צמחי מרפא ותרופות ואינטרקציות

הרצאה מרתקת על התפתחות הטיפול בצמחי מרפא, איך לשלב אותם נכון עם טיפול תרופתי
מתי כדאי להעדיף צמחי מרפא, מתי אפשר לשלב, ומתי מסוכן להחליף תרופה מוכחת בצמח מרפא
בהרצאה זו נצא למסע של הבנת מצבים שונים ומגוונים ברפואה ועל השימש המושכל בהם בצמחי מרפא הזמן הרצאה >

חידושים בסוכרת

ד"ר ויינפאס מרצה מידי חודש לרופאי משפחה וקהל מקצועי על חידושים בתחום הסוכרת, על תרופות חדשות, אינסולינים חדשים ואופי השימוש הנכון הזמן הרצאה >

טיפול טבעי ומשולב במחלת הסכרת

מגפת הסוכרת הסבר על המחלה מניעה וטיפול, מהם מנגנוני התרופות החדשות, מהיא התזונה המתאימה לחולי הסוכרת, מהם צמחי המרפא ותוספי התזונה שהוכחו כיעילים למחלה?
כיצד משלבים ?
כיצד נגמלים בצורה אחראית מתרופות? הזמן הרצאה >

בדיקות דם מומלצות לטבעונים

'"תזונה טבעונית נבונה, מגוונת ובנויה כהלכה, עונה על כל צרכי הגוף ומתאימה לכל שלבי החיים