תזונה מיוחדת לריפוי מסוכרת

הסיפור של ד"ר ברנשטיין מעורר השראה !
**
הגה שיטה יעילה לטיפול ואף ריפוי סוכרת (מבוססת על תזונה דלת פחמימות )
הוא חלה בילדותו בסוכרת נעורים לפני שנות ה 50 של המאה הקודמת, אז לא היו מכשירי ניטור ביתיים , אז תוחלת החיים של סוכרתיים הייתה נמוכה משמעותית .
כשראה שהטיפול הרפואי לא מסייע לו, ואין מספיק תשובות לשאלות ודרכים להעביר מסריו, הלך ללמוד רפואה והצליח לשים ידו על מכשיר לניטור סוכר ביתי, שהיה אז נדיר, אבל כיוון שעבד כמהנדס בחברה לייצור ציוד רפואי הוא השיג מכשיר כזה.

אז לא היה מקובל לעשות ניטור ביתי, כשהוא עשה הוא גילה ערכים שנעו מהיפו להיפר באינטרוולים קצרים, אז החל לבדוק את השפעת המזון על ערכי הסוכרת וגילה בין היתר, שכשלא אכל פחמימות הוא נזקק לפחות אינסולין ומצבו הבריאותי השתפר פלאות .
הוא הבין שסוכרת קשורה בקשר אדוק לתזונה , והיא לא חייבת להיות מחלה פרוגרסיבית

תזונה דלת פחמימות נמנעת גם מפחמימות מורכבות ( למעט אגוזים וירקות ) ומגבילה אותם לכ 30 גרם ליום . כמובן שחלק מכללי התזונה היא הימנעות מחיטה, סירופ תירס עתיר פרוקטוז , סוכר על כל גווניו, דגנים, ירקות שורש מבושלים, חלב וממתיקים מלאכותיים .
**
הסיבה שאני משתף בנושא היא תדהמתי על התוצאות המרשימות שראיתי בקרב עשרות חולי סוכרת שנחשפתי אליהם במרפאות השונות בהם עובד, שהלכו בשיטה זו.
היושרה המקצועית שלי לא מאפשרת לי להתעלם מכך, הספר שרכשתי הגיע בשעה טובה, נישאר לצלול לתוכו ולהחכים עוד בעניין
**

שיתוף

עוד כתבות

המוגלובין מסוכרר – HBA1C

האם ממוצע השכר במשקל הוא מדד ששווה משהו ? ** המוגלובין מסוכרר – HBA1C – הוא מדד למידת איזון הסוכרת. מבטא ממוצע של ערכי גלוקוז

סדר בתוספי סידן

"ד"ר, קראתי מחקרים, שתוספי סידן מסוכנים וגורמים לאירוע מוחי. אני נוטל/ת תוסף, מה לעשות ?"  בימים האחרונים נוסח זה מציף את הפניות הדיגיטליות אליי פוסט

דילוג לתוכן